CIAOoo!

Kom nyss hem från skolan, trött som bara den! Har mycket plugg framför mig så jag skall snart sätta igång med det. Mest stressad är jag nog över Italienska provet som jag har i morgon. Har inte hunnit plugga på det än, pga att jag haft så mycket annat. Skall sen i väg på dansen vid 6 och dansa i två timmar.. bra träning men vet inte om jag hinner. 
Kommer inte skriva så mycket i dag eller den här veckan tack vare plugget! : ( 
mycket nu innan jag drar i väg på semester! om en vecka! drar jag till MIAMI!!!!! nicenicenicenicenice

Peace! 




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Miami?? Härligt Amanda, det visste jag inte, om jag går ner typ 30 kilo, får jag följa med i din resväska då?? ;) Pussar <3

2008-10-15 @ 17:12:10
URL: http://kajsafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0