Miami

Hellu, nu är jag i Miami på familjesemester. Kom hit för en dag sedan, åkte i onsdags morse, klockan 07.45 (svensk tid) lyfte planet från landveter och landade på Miamis flygplats klockan 23 (svensk tid), klockan 5 (amerikansk tid). Lång dag var det iaf. Vi hade tur mer flygen och väskorna. Vi mellan landade i både Köpenhamn och i New York. Eftersom vi landade i New York och sedan skulle flyga inrikes så var vi tvungna att checka ut och hämta våra väskor och sedan checka in igen ... segttt! But thats the way the cookie crumbles. 

I dag, torsdag tror jag att det är.. Så har det inte varit så jätte fint väder. Det har varit varmt säkert en 27 grader, men molnigt, blåsigt och även några små regnskurar kom lite då och då, Jag sov bort halva dagen vilket inte gjorde så mycket med tanke på vädret, sen tog vi hela familjen en lång promenad och tittade runt lite. Vid 2/3 tiden åt vi lunch på en pizzeria, var sedan i väg och handlade lite stack sedan tillbaka till hotellet och sen i väg igen till Familjen Svensson på middag.
De säger att vädret skall bli dåligt i morgon igen men sedan bättre på Lördag eller Söndag, så förhoppnings vis blir det shopping i morgon :D 

puss och kram saknar er alla !!



BILDERNA FRÅN FREDAGEN DEN 17 OKTOBER KOMMER!!
var inte jag som var fotograf den kvällen. 

Kommentarer
Postat av: Bulla

SAKNAR DIG !

2008-10-24 @ 16:13:06
URL: http://bellk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0