Between the lines


Nu sitter jag här och funderar igen. Nu är allt som tyger mitt hjärta borta. Vad kommer hända härnäst? 
Skönt att det är över iaf. Det var allt på tiden att jag insåg vilken idiot jag har varit som inte släppt honom tidigare. Så som han behandlat mig. Lekt med mina känslor. Och allt jag har gjort var att försvara honom för mina vänner som tyckte att han behandlade mig som skit. Skulle lyssnat på dem tidigare. Inte värt att slösa bort tid på någon som honom. 
Inte trodde jag att jag skulle hamna i den fällan. Antar att vi alla gör det någon gång.
Har inte fallit för någon innan, rädd för att visa mina känslor, rädd för att bli sårad. Dum nog visade jag mina känslor och precis det jag var rädd för blev sant.

Men nu är dem problemen borta, skall ta bort allt som har något med honom att göra så jag glömmer honom fort. Skall sedan ut och ragga på nytt.

Watch out boys ! Here I come!

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra honey! Finns här! Till helegn blir det LAMMKÖTT! :D

2008-10-08 @ 22:20:49
Postat av: Lisa

Bra inställning tjejen, man ska inte vara rädd för att försöka, men man ska inte heller låta det gå för långt =)

2008-10-09 @ 09:40:39
Postat av: Jonas

Bäst att hålla sig inne framöver då.

2008-10-10 @ 18:18:59
URL: http://sankrall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0