Tillbaks på gamla spår!

Haha är jag sämst på detta eller?! Blogg o jag går inte riktigt ihop tror jag. Kommer  dem där perioderna man verkligen känner för att skriva o då är en blogg det roligaste! Ja, jag har kommit in i en sådan period nu, får se hur länge det håller. Börjar om på nytt på den gamla heliga bloggen, nice va!?
Today har jag, pappa o Jacob varit i Göteborg hos min goa gamla farmor. Vi har fikat och ätit bullar (kanelbullens dag och min fars namnsdag, grattis). Jag har övningskört fram och tillbaks i stan och det har gått riktigt bra.
Fick sådana fina örhängen av farmor, gamla Dior örhängen jätte FINA! som jag blev så glad för :) Och sen fick jag också en sådan fin pälsväst, äkta, jättefin. Så nu är jag på toppen humör! :D 
I helgen har jag varit ute med tjejerna i Göteborg på en "girls night out". Trevligt fram till att vi skulle ta någon äcklig taxi hem som F tvingade mig in i. BLÄÄÄ! 
I lördags var jag på bio med min bror pappa o två av jacobs kompisar. Såg G-Force. Den var sådär.
Efter filmen blev det tennis och efter tennisen blev det go middag och james bond och sen klockan 23 började jag jobba... KUL! 
Nä nu ska jag plugga teori.. TRÅKIGT! men tyvärr något som jag måste göra!
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0